Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
A w porcie Split...

Oczekiwaliśmy od początku naszego rejsu na Split. Wiele słyszeliśmy o tym zakątku w Dalmacji, który szczególnie popularny jest przez wzgląd na swoje zabytki, które ubóstwiamy!

W takim razie w Splicie w Chorwacji byliśmy dwa dni, aby dokładnie zaznajomić się z różnorakimi zakamarkami tego fenomenalnego kurortu, który bezsprzecznie magnetyzuje turystów z całej Europy. Na żeglarzy oczekuje parę przystani, tym samym nie mieliśmy żadnych kłopotów z pozostawieniem naszego jachtu i w następnej kolejności wybraliśmy się do miasta. Opłaty wynajmu jachtów są trochę wyższe, lecz to przeważnie kwestia tego, że Split jest do tego stopnia atrakcyjny.

Starówka oraz pałac Dioklecjana, który pochodzi z III-IV wieku, były naszym fundamentalnym zamysłem. Na zwiedzaniu spędziliśmy cały pierwszy dzień, na dodatek także połowę dnia pozostałego, jako że poświęciliśmy także czas na muzea – rzeczywiście są rewelacyjnie wyekwipowane. Na miejscu jest również dostępnych niemało świetnych gospód i można nabyć pamiątki. Skutkiem tego Split też wpisaliśmy na listę miejsc, które musimy kolejny raz odwiedzić. Finalnie drugiego dnia przyszykowaliśmy się na dalszy rejs, w żadnym wypadku nie tak daleko.